1.10.2014

KONCERT NATALII W POLSCE!


Bardzo ale to bardzo przepraszam, zaniedbałam tego bloga. I jest mi z tym bardzo źle, wiem że zawsze obiecuje poprawę, ale nie zawsze jest to możliwe. Nie powiem że nie mam czasu, bo to byłoby kompletnym oszustwem, ja po prostu jestem bardzo leniwa, miałam wam wcześniej napisać, lecz nie mogłam się zalogować. Jak pewnie już wiecie 14 grudnia odbył się koncert Natalii, we Wrocławiu. Ja nie miałam możliwości pojechania tam, ze względu na odległość i brakiem transportu. Bardzo to przeżyłam, bo nie wiem czy moja ukochana idolka przyjedzie jeszcze do Polski :c Niestety na internecie nie ma za wiele zdjęć, z koncertu. I zdziwił mnie totalny brak nagrań z niego. Jest to przykre, ale mam nadzieję że taki filmik jeszcze znajdzie się gdzieś na internecie. Dziś postanowiłam dodać parę znalezionych zdjęć z koncertu c: Pozdrawiam bardzo gorąco <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz