Natalia Oreiro - Ice Bucket Challenge!

Trwa akcja „ALS Ice Bucket Challenge”. Gwiazdy oblewają się lodowatą wodą a przy tym wzajemnie rzucają sobie wyzwania. Akcja wspiera chorych na ALS, czyli stwardnienie zanikowe boczne. Kto nie podejmie wyzwania i nie wyleje na siebie wiadra wody z lodem w ciągu 24 godzin, ma wpłacić pewną kwotę na konto organizacji, zajmującej się pomocą osobom cierpiącym na ALS. Facundo Arana wczoraj na twitterze nominował trzech przyjaciół do akcji, wśród nich znalazła się Natalia Oreiro.

5 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do pewnej zabawy. Więcej szczegółów u mnie :)

    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta akcja jest genialna, nie dość, że pomaga, to jeszcze fajnie to wygląda, a pomysły ludzi przechodzą sama siebie.... sama byłam przy nagrywaniu jednego z takich filmików :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się twój szablon! Jest idealny!
    Akcja IBC, nie dość, że pomagają jest przy tym zabawa:)
    Pozdrawiam:)
    ps. Możesz wyłączyć weryfikacje obrazkową komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nigdzie nie widzę u Ciebie zakładki "Spam" więc zareklamuję się tutaj :) Słyszałam, że lubisz dramione (ok, podpatrzyłam w komentarzu na pewnym blogu xD) i pomyślałam, że może chciałabyś wpaść do mnie :) Zapraszam!

    http://byc-kochanym.blogspot.com


    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To się nazywa dystans do siebie, :D I przy okazji pomaga się chorym ludziom. :)

    Nowy Post!
    http://duskab.blogspot.com/2014/08/dozwolone-od-lat-18-czyli-co-juz-moge.html
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń