8.07.2014

"Te quiero mucho..."


Cześć i czołem! No więc, wreszcie zebrałam się za nową notkę. I oczywiście jak zawsze bla bla bla przepraszam bla bla bla. Nie miałam żadnego pomysłu, zmieniłam wygląd (wiem kiepsko wyszło), ale nie chcę znowu zaniedbać bloga. W sumie był jeden główny powód czemu nie pisałam, ale to długa historia... nie warta opisywania. A więc, odkryłam swoją nową pasję, i ona też bardzo pochłania mój czas. Jestem z siebie bardzo dumna, ale chyba tylko ja.. Dobra koniec o mnie. Yhymyhym chciałabym polecić wam bloga mojego "sąsiada", który dopiero zaczyna, dlatego na pewno przyda mu się więcej odwiedzin i komentarzy. {KLIK}. Jeszcze wam o tym nie wspominałam, ale założyłam twittera, dla bloga. Czyli oczywiście jest o Naty :3 Zapraszam wszystkich do followanie <3 I życzę miłego dnia :D




7 komentarzy:

  1. Chętnie odwiedzę blog "sąsiada" ;) Zapraszam do siebie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami ;) co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za komentarz :)
    A co to za pasja?
    Fajnie, że piszesz bloga o Natalii, ogólnie nigdy nie interesowałam się jej historią, ale od czasu do czasu słucham jej piosenki i moim zdaniem są genialne, a i kiedyś oglądałam serial z jej udziałem :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam :) fajnie, że masz pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może ominęłam, ale co to za pasje sobie znalazłaś? :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku oglądam znowu Zbuntowanego Anioła. :D
    Jaka to pasja ? ^^

    Nowy Post z okazji 2 lat Bloga!

    http://duskab.blogspot.com/2014/08/2-latka.html

    Zapraszam !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jest nowy post :D
    http://duskab.blogspot.com/2014/08/radio-bedzie-grac-w-nim-tak-jak-kat-ten.html

    OdpowiedzUsuń