9.05.2014

Natalia i spot reklamowy na mundial + "The versatile Blogger Award"

I oczywiście kilka zdjęć:


Chciałam bardzo podziękować Crazy Music za nominację do "The versatile Blogger Award". Cieszę się z tego powodu, chociaż jak zacznę pewnie to szczęście mnie opuści. Na początku może objaśnię, o co chodzi. A więc, ten tag polega na tym żeby napisać o sobie 7 faktów, najlepiej żeby było to te najbardziej interesujące. No, to nie będę przedłużać, i po prostu zacznę.

1. Kocham tańczyć - To jedna z moim pasji, która siedzi we mnie już od dłuższego czasu, zawsze marzyłam chodzić do jakiejś szkoły tanecznej, i nawet w jednej byłam.. ale bez komentarza.
2. Nienawidzę ślimaków  - nie chcę się rozpisywać na ten temat, po prostu się ich brzydzę i mam ochotę krzyczeć i uciekać kiedy je widzę. PASKUDZTWO!
3. Jestem potterhead - no jestem mega fanką Harrego Pottera, POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH POTTERHEAD.
4. Uwielbiam tygrysy, lwy i wilki - ostatnio mam na tym punkcie bzika. Najbardziej jeśli chodzi o tygryski, są takie piękne!
5. Uwielbiam patrzeć na księżyc - najbardziej nocą, a jeszcze jak mam lornetkę to już wg. Zawsze patrzę czy ktoś po nim nie chodzi. #lol2
6. Uwielbiam Modern Talking - możesz się śmiać, ale po prostu to jest zespół mojego dzieciństwa i już mi tak zostało że uwielbiam ich słuchać.
7. Mam słabość do chłopaków z jasnymi włosami - chodzi tu głównie o takich którzy mają włosy prawie jak mleko, ale nie farbowane.

Uh.. jakoś dałam radę ;) Mam nadzieję że chociaż w małym stopniu te fakty was zaciekawią. A teraz przejdę chyba do najfajniejszej rzeczy, czyli nominacji siedmiu osób. Z góry przepraszam jeśli, wyznaczę osoby, które już były wcześniej nominowane, przez kogoś innego.


Liczę że będziecie się dobrze bawić, pisząc o sobie 7 faktów ;)
Powodzenia :*

4 komentarze:

  1. Zgodnie z Twoja prośbą - informuje o nowych postach na divesen.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację. ;) Nigdy nie słyszałam o tym tagu.

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag i ciekawe fakty. :) Ja też nie lubię ślimaków! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag :) Jeszcze go nie widziałam, więc tym lepiej :) Jak byłam mała to bawiłam się ślimakami :D

    OdpowiedzUsuń