Dom Oreiro i Mollo część II.

Całkiem przypadkowo natknęłam się na zdjęcia, które z czymś mi się skojarzyły. Wiedziałam że już gdzieś widziałam tą budowlę (oczywiście nie na żywo) i potem mnie oświeciło, że już jakiś czas temu dodałam wam zdjęcie domu Natalii. A więc żeby o wszystko dopełnić, wrzucam nie tylko wygląd zewnętrzny ale również cudo które znajduje się wewnątrz :)
Ricardo i Naty postanowili sprzedać ten dom, stąd te wszystkie zdjęcia.


Te kolory! Ten dom jest po prostu niesamowity! Nie uważacie?



Źródło: tumblr.com

5 komentarzy:

  1. Faktycznie, dom robi wrażenie. Podoba mi się to połączenie różnych stylów: klasycznego i nowoczesnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, dom robi wielkie wrażenie, aż się trochę dziwię, że chcą go sprzedać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu :) z przyjemnością będę odwiedzać twojego bloga, ponieważ Natalia kojarzy mi się przede wszystkich z dzieciństwem i zbuntowanym aniołem :)

    http://thequeen.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny dom, aż chciałoby się w takim mieszkać.:)

    OdpowiedzUsuń