Witam w 2015 roku!


Na samym początku pragnę was przeprosić że notka nie pojawiła się wcześniej, ale niestety na swoim laptopie mam problemy z bloggerem, mając dwa konta nie mogę wylogować się z jednego... Nie wiem o co dokładnie chodzi, ale na szczęście został się jeszcze komputer na którym na szczęście wszystko jeszcze jest w porządku. 
A więc mimo że wcześniej składałam już życzenia świąteczne, to nie chcę się wiele razy powtarzać. Bo bardzo bym chciała aby każdemu spełniły się jego największe marzenia, nawet te które są "nierealne". Nie ma rzeczy niemożliwych! Jeśli czegoś bardzo chcemy to staramy się dopiąć swego! Kto wie czy to właśnie nie 2015, będzie moim i waszym szczęśliwym rokiem.
A teraz:

Natalia gościem specjalnym podczas sylwestrowej nocy w programie "Novogodney Nochi":


9 komentarzy:

  1. Nowy wygląd bloga? ;)
    Jeśli mogę coś doradzić :) Nie wiem, jak jest na kompie, ale na komórce białe litery są trochę nieczytelne na białym tle. Może warto zmienić kolor tekstu na czarny? ;)

    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd przystosowany jest do komputera a tu tło jest czerwone a litery białe.

      Usuń
  2. Yeeeeeay,
    Natalia!
    Wspomnienia wróciły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak oglądałam zbuntowanego anioła. Super, że Natalia ,,nie zniknęła" i dalej śpiewa i gra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie, że trafiłam na twojego bloga! Uwielbiam Natalię. Z miłą chęcią będę tu częściej wpadać.

    Zapraszam na moje dwa blog:
    www.POUR-THE-MUSIC.blog.pl - internetowa gazeta o muzyce
    www.Rebelle-K.blog.pl - mój osobisty. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię Natalię :) jakiś czas temu leciały powtórki "zbuntowanego anioła" w tv, to oglądałam, a teraz "jesteś moim życiem", ale tego nie oglądam niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że te problemy z bloggerem jakoś się rozwiążą ;)
    Występ bardzo przyjemny, ona ma taki aksamitny głos!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie miałam pojęcia że jest blog o Natalii którą uwielbiam za rolę w Zbuntowanym aniele ale fajnie że na niego weszłam. Co powiesz na informowanie się o nn ?

    http://demi-lovatooo.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń