GIF's of Naty + Challenge

Witam! Więc, dzisiaj taka bardzo luźna notka. Postanowiłam wstawić trochę gif'ów z Naty, nie ja je wykonywałam, po prostu miałam je kiedyś, gdzieś w jakimś folderze w razie jakby miały mi się do czegoś przydać. Szkoda mi jest je usunąć, bo szukanie ich nie było czymś łatwym. Więcej znajdziecie na tumblr. Także, miłego oglądania:




















































































Zakochałam się w większości, ale to dlatego że jest na nich Natalia. Ostatnio myślałam nad tym, jak można by było bardziej "połączyć" różne fanpage. A jest ich mnóstwo, zresztą większość możecie znaleźć obok, w "ELITA". Cieszy mnie to jak dużo jest osób, które kochają swoich idoli i poświęcają im to w czym czują się dobrze, czyli blogowaniu. 
Pomyślałam, że mogłabym zrobić konkurs graficzny z nagrodami. Takie konkursy zawsze były, dla mnie bardzo ciekawe. Jak myślicie, czy to dobry pomysł? A i żeby nie przedłużać challenge, który polega na odpowiedzeniu na 5 pytań, głównie powiązanych z naszym idolem, a oto one: 

1. Dlaczego zacząłeś/aś prowadzić bloga, o swoim idolu?
2. Jak zaczęło się blogowanie, i czy było dla Ciebie czymś trudnym?
3. Co chciałabyś, aby wydarzyło się w przyszłości, dotyczące Twojego bloga?
4. Blogi fanowskie, które często odwiedzasz?
5. Czy spotkałeś/aś swojego idola w realu? Jeśli tak opisz to spotkanie.

Nominuję:
Aga_12//ewa-singer
Alice//e-watson
Fanka Meryem//meryemuzerli-polska
Sylwia Olson//jenniferlopez-poland
Kasiula//maite-perroni
monika98000//tayloralisonswiftfan
Edithe//hilaryduff
maddie//love-ashley
Lollex//thequeen

Liczę, że odpowiecie na challenge i nominujecie kolejne fanpage ;) Liczę na was!

11 komentarzy:

  1. super gify. Jeśli będe miała czas i nie będe miała informacji o Danielu to chętnie odpowiem na twój challenge. nn http://den-radcliffe.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Jakie cudowne, jest śliczna <3

    Zapraszam:
    http://lily-collins-magic.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne gify :) dziękuje za nominację, wkrótce postaram się odpowiedzieć :)

    NN na e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gify bardzo mi się podobają - a najbardziej te z przesyłanym buziakiem :) Na challenge już odpowiedziałam i dziękuję za nominację. Mam nadzieję, że to nie koniec i będą kolejne części! :) Fajnie by było uczestniczyć w czymś, co właśnie łączy nas - blogerów, bo ja od swojej przerwy w blogowaniu nieco zaniedbałam blogowe znajomości ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za nominację, właśnie na nią odpowiedziałam ;)

    http://thequeen.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem tu po raz pierwszy zobaczyła Twojego bloga na blogu o Królowej Elżbiecie II i uwazam że jest świetny.bardzo lubie Natalie Oreio nie tylko role serialowe ale także piosenki.po za tym kocham Ameryke Południową język hiszpański i portugalski brazylijski.postaram sie zaglądac częsciej

    OdpowiedzUsuń
  7. Gify są fantastyczne i fajny pomysł z challengem.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. nowy post :)
    http://thequeen.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. nowy post ;)
    http://thequeen.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nominację w ,,challenge'' - oczywiście odpowiem na pytania i zaproszę innych do gry :) a gify są cudowne, też się w nich zakochałam. Natalia jest piękna i zabawna! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gify świetne. Najbardziej podobają mi się te z reklam. :D
    Po naprawdę WIELKIEJ przerwie NOWY POST http://duskab.blogspot.com/2015/03/i-have-nothing-if-i-dont-have-you.html :D
    Zapraszam do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń