2.23.2015

Naty: "Chciałabym mieć opaleniznę"


Urugwajska aktorka ujawniła, że ze względu na swój odcień skóry uważa za niemożliwe, że stanie się ładnie brązowa latem. Natalia kilka dni spędziła w argentyńskiej miejscowości Pinamar, gdzie chciała wypocząć i oczywiście przybrać trochę ciemniejszy odcień skóry.

"Kocham plażę. Chciałabym mieć opaleniznę, ale mam za jasną karnację. Widzę bardzo ładnie opalone dziewczyny i myślę: Nigdy nie będę taka jak one."

Natalia również w wywiadzie mówiła o swoim nowym projekcie "Ariana", który zajmuje jej większość czasu. "To jest bardzo dobre" - skomentowała, nie wyjawiając więcej szczegółów.
Po długiej trasie koncertowej w Rosji, Natalia również chciałaby pobyć z synem, taki odpoczynek dobrze jej zrobi, mimo tak napiętego grafiku.

"Moja terapia. W Urugwaju mamy ogród i tu kolejny {Buenos Aires}. Kontakt z przyrodą jest czymś, co mi bardzo pomaga, bo nie mam czasu na Internet."



8 komentarzy:

  1. Natalia jest taka ładna! :)

    Ps. Czy te zdjęcia są screenami? Jeśli nie, nie możesz dodawać linka swojego bloga. Jakby co pisz na mojego maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdjęcia są przeze mnie przerabiane, to nie widzę żadnych przeciwwskazań.

      Usuń
    2. A jak zdjęcia zostały przerobione? :)

      Usuń
    3. Zostały potraktowane akcjami, zresztą można porównać oryginały, widać gołym okiem ;)

      Usuń
  2. Ja jeż uwielbiam plażę
    PS: Zapraszam na NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. też kocham plaże :D

    NN na e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze mi się wydawało, że Natalia ma ciemniejszą karnację :) może przez to, że ma ciemnie włosy.

    nowy post :)
    http://thequeen.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń