4.02.2015

Premiera La Despedida


28.03 odbyła się premiera filmu La Despedida (Pożegnanie) z Natalią Oreiro, Valerii Lorca i Juan Palomino w reżyserii Diego Suarez. Wszystko odbyło się w Kinie Sztuki w Brnie. Nie mogło się obyć bez spotkania fanów czecho-słowackich, wszystko zostało uzupełnione o pokaz koncertowy Natalii Oreiro.


źródło: nataliaoreiro.cz

Mam do was prośbę, jest to dla mnie dość ważne, ponieważ widzę że jakaś część was tutaj faktycznie bywa. Moja prośba dotyczy obserwowania bloga. Jeśli nie wiecie jak się za o zabrać, wystarczy zjechać na sam dół bloga i kliknąć "Dołącz do tej witryny". Za wszystkie obserwowania bardzo dziękuję :)

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę spotkania fanom z nimi.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem, czy będzie ten film kiedyś dostępny w PL, albo chociaż w internecie z napisami.

    nowy post
    http://thequeen.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, jest już dostępny z polskimi napisami :)

      Usuń
  3. Mam nadzieje,że w Polsce też będzie premiera
    PS: Koncert akustyczny już dzisiaj + Ewa w programie Hrajeme s Alim- więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń