38 Urodziny NATALII!


Na tę wyjątkową okazję, przygotowałam specjalną notkę. Nigdy wcześniej tak nie robiłam, bo zawsze nie wiedziałam jak się za to zabrać. Postanowiłam zebrać najlepsze według mnie, zdjęcia z albumu fanowskiego. Wstawię, również kalendarz z Natalią do wydrukowania.
A na początek, chciałam życzeń mojej kochanej solenizantce wszystkiego co najlepsze, żeby zawsze była tak pogodną i uśmiechniętą osobą. Nigdy nie zapominała o nas, swoich fanach, bo wspieramy ją we wszystkim co robi. Życzę jej również, powiększenia rodziny, mimo że wiem, że jak na razie nie planuje kolejnego dziecka, ale przydałaby się jeszcze taka mała Natalka :) Ciągle nowych, propozycji filmowych, chociaż żeby się nam nie zaharowała. I przede wszystkim spełnienia wszystkich tych marzeń, które jeszcze czekają w kolejce! <3


 Kalendarz z Natalią (zdjęcia wzięte z kalendarza na 2009 rok).
Animacja Natalii z fanami:

 
~*~

2 komentarze:

  1. 38 lat, aż trudno uwierzyć ;)

    Wysłałam do Ciebie e-mail

    OdpowiedzUsuń
  2. spóźnione, ale najlepsze życzenia dla Natalii :)

    OdpowiedzUsuń