„Natalia Oreiro odkrywa swoją nieposkromioną naturę”


„Natalia Oreiro odkrywa swoją nieposkromioną naturę”
Jeszcze perfekcyjnie pamiętam. Miałam 6 lat i wybrałam się na eksplorację piwnicy naszej cioci. Tam znalazłam ogromną kolekcję czasopism z końmi, jako ciekawska dziewczynka, nie zwlekałam z ich „pożarciem”. Było jedno zdjęcie, które zapadło mi na zawsze w pamięci: przepiękny, kasztanowy w galopie w całej swojej okazałości, wolny, nieposkromiony, narzucający własne tempo na zielonej, bezkresnej polanie.
Z takim podejściem, Natalia Oreiro przemieniła się w „amazonkę” swojego własnego życia : w wieku 16 lat przybyła z Montevideo z walizką pełną marzeń i z powodzeniem realizowała swoje cele: zagrała w kasowych produkcjach, stała się międzynarodową artystką – uwielbianą w Rosji, w Hiszpanii, w Czechach, w Polsce, w Turcji i w innych zakątkach na świecie – kiedy wszystko układało się pomyślnie, zawróciła do kina, zakochała się w mężczyźnie swojego życia, Ricardo Mollo i z czasem weszła w rolę matki: Atahualpa ma już 3 latka i jest światełkiem w ich oczach.
Tak więc to co się dzieje w jej życiu, dyktuje serce, tydzień temu skończyła 38 lat i powróciła na mały ekran w projekcie Campanelli „Entre Canibales”, gdzie zadziwia rolą tak odmienną: wchodzi w rolę kobiety wykorzystanej na tle seksualnym, poszukującej zemsty. // Więcej TUTAJ.

źródło: NataliaOreiro.pl (FB)

1 komentarz: