3.26.2016

Natalia wkrótce zostanie babcią!

"Nie jestem w stanie błogosławionym. Wydaje mi się, że Omar miał na myśli ciążę Azul, córki Ricarda. Zostaniemy dziadkami, nie rodzicami"

- wyznała Naty dziennikarzowi portalu Ciudad.com po tym jak brat lidera Divididos nieopatrznie "wygadał się" w jednej z audycji radiowych, że rodzina Mollo już niedługo się powiększy.
Przypomnijmy, że mąż urugwajskiej gwiazdy ma dwie dorosłe córki z pierwszego małżeństwa: Maríę Azul i Martinę Aldabel.

(Kliknij na zdjęcie aby przejść do artykułu)

źródło: Natalia Oreiro TV

2 komentarze:

  1. Dawno nie czytałam niczego o Natalii, choć "Zbuntowany anioł" był serialem mojego dzieciństwa ;)
    Trafiłam do Ciebie zachwycona szablonem jednej z książkowych vlogerek, a że sama nie potrafię zrobić niczego ładnego to mam do Ciebie pytanie - nadal robisz szablony dla takich ciamajd jak ja? :) Prowadzę bloga książkowego o nazwie "Półka na książki" i lubię minimalizm. Będę wdzięczna za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ronnie, pamiętasz mnie? :) Co się stało z Twoim prywatnym gg?

    OdpowiedzUsuń