Nagroda dla najlepszego aktora - czyli... NATALIA!

Natalia zdobyła nagrodę dla najlepszego aktora za rolę w serialu Entre Canibales.
Wow! Jestem w szoku. Dziękuję bardzo. Prawdę mówiąc nie spodziewałam się, że wygram. Dziękuję bardzo firmie aptr, dziękuję bardzo pięknej Lali, Anicie - dwóm koleżankom. Również chcę podzielić się nagrodą z innymi kandydatami, którzy są genialnymi aktorami. Chcę głęboko podziękować Juan'owi (reżyser) za to, że wierzył we mnie mimo, że grałam tak trudną rolę. Dziękuję również Telefe (...) Dziękuję wszystkim kobietom, które pomogły mi przedstawić moją postać, opowiadając swoje historie (...). Dziękuję całemu zespołowi, artystom, redaktorom, produkcji, kostiumografom, makijażystom oraz wszystkim wspaniałym aktorom: Marii, Natalii, Joaquin, Beniamin, wszystkim! Świetny zespół! Ni una menos (hasło przemoc wobec kobiet). Dziękuję!
źródło: nataliaoreiro.cz

3 komentarze:

  1. Hej, sorki ze tam cały czas sie pytam o szablony ;) mam pytanie dość ogólne - jak tu to robisz ?? Znaczy np twój nagłówek - zamiast menu masz takie kropki. Jak szukam w necie to znajduje tylko o drobnych oprawkach w arkuszu css i nie znalazłam nic na ten temat. Byłabym wdzięczna za wyjaśnienie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfffu! Kropki ... Chodziło mi o cały nagłówek jak to wyglada zamiast standardowego nagłówka i stron ;)

      Usuń
  2. W moim przypadku nagłówek to tylko obrazek, klikając na niego nie przeniesie Cię do żadnego odnośnika tylko na stronę główną bloga. Ale oczywiście, można to zmienić za pomocą kodu HTML i CSS, trzeba tylko dużo pracy :) Śmiało pisz na e-maila, a wszystko Ci wyjaśnię :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń